רגע אחד לפני שאתם משווקים את האתר שלכם

רגע אחד לפני שאתה בתור עורך דין מתחיל לשווק את האתר שלך, יש כמה דברים חשובים שצריכים לקחת בחשבון.

שיווק בתחום המשפטי הוא מורכב מאוד הרבה יותר מכל תחום והוא דורש התייחסות רבה להמון פרטים מאוד מהותיים.

כך שהאתר שלך פועל. עשית את כל המחקר שלך ולבסוף יש לך מוצר או שירות שאתה רוצה להתחיל למכור באינטרנט. לאן אתה הולך מכאן? זוכרים את הימים שבהם, כעסק קטן, היית פוגש לקוחות חדשים, מתמודד עם תשומת לב ואז עמוס בשאלה אם הם יכולים להרשות לעצמך את השירותים שלך או לא?

ובכן, אל תעבור את זה שוב, כי אתה רחוק מלהיות לבד.

יותר ויותר אנשים, הן בארץ והן בעולם, זיהו את האינטרנט כפלטפורמה הטובה ביותר לשיווק, פרסום ואפילו מונטיזציה. מסיבה זו כל כך הרבה בעלי עסקים קטנים החליטו להפסיק לשלם עבור דפי זהב שלהם, תוך מתן תשומת לב מלאה לשוק המקוון.

מתוך כל אותם מערכות לשיווק, התפתח התחום שבו קידום אתרים לעורכי דין הוא אחד התחומים שדורש מקצועיות והוא בעל תחרות מאוד גבוה בהשוואה לתחומים אחרים, הסיבה לכך היא היצע עורכי דין גדול מאוד בישראל, תקציבים גבוהים מאוד אותם משקיעים משרדי עורכי דין גדולים ועוד.

אבל כדי לאמץ את האינטרנט בזרועות פתוחות – זכור שאתה בעל עסק קטן עם אתר אינטרנט. בעיני רבים, יש לך כבר סוכנות אינטרנט. ואם אתה נופל לרוב הקריטריונים הקטנים של שיווק מקוון, אתה אמור להיות מסוגל להביא את עצמך למקום גבוה למדי ב- SERPs (דפי תוצאות מנועי חיפוש).

לפיכך, דירוג גבוה ב- SERP עבור רוב אתרי העסקים הקטנים הוא במידה רבה תוצאה של קמפיין ה- SEO שלך. אם אתה רוצה להוציא את האתר שלך ולהעלות את המכירות שלך, עליך לסדר את מסע הפרסום שלך.

למרבה המזל, הבנת המידע הנכנס לתוכנית אופטימיזציה למנועי חיפוש היא פשוטה למדי. יש להתמקד בשני דברים עיקריים: תוכן וקישורים.

כמובן שאתה יכול לנסות לדרג אתר ללא עזרה של מנוע חיפוש. עם זאת, אם אתה עסק קטן, זה כמעט בלתי אפשרי. קחו בחשבון את אלפי האתרים הקיימים בחוץ שיכולים לכלול תיאור החברה שלכם. גם אם גוגל לא אינדקסה את האתר שלך, רחוק מאוד מלקבל את הקישור מ- Yahoo! או שאר מנועי החיפוש.

דרך פשוטה לבדוק אם האתר שלך מאונדקס היא לעבור לדף תוצאות החיפוש המותאם אישית ש- Google מספקת. כל שעליך לעשות הוא להקליד מידע: yoursitename.com, ואם האתר שלך נוסף לאינדקס על ידי Google, הוא יופיע בתוצאות החיפוש.

דרך מצוינת נוספת לבדוק אם מנועי החיפוש מציגים את האתר שלך בקטגוריה הנכונה היא לעבור לדף הערכות החיפוש המתקדם של Google. העריכו את התוצאות שחוזרות ואם אתם רואים את אתר החברה שלכם, יש לכם סיכוי לא רע שהוא יופיע בקטגוריה המתאימה.

בהתחשב בשני דברים אלה, תוכל להמשיך לעבוד על תוכנית האופטימיזציה שלך מחוץ לדף על ידי יצירת קישורים נכנסים לאתר שלך. קישורים נכנסים הם פשוט קישורים מאתרים אחרים בחזרה לאתר שלך. ככל שיש לך יותר קישורים נכנסים האתר שלך ידרג גבוה יותר ב- SERPs.

יצירת קישורים נכנסים יכולה להיות משימה קשה. עם זאת, הכרחי מאוד שהאתר שלך יצליח באינטרנט אם אתה רוצה לקבל יותר תנועה. קישורים אלה הם אלו שיספקו תנועת מנועי חיפוש ממנועי החיפוש.

 לגבי מוצרי קידום אתרים, קישורים מאתרים חיצוניים, שותפים קשורים ובלוגים הם השיטה הנפוצה ביותר. עבור כל קישור חוזר שאתה יוצר, עליך להיות זהיר במיוחד בנוגע לגישה המשמשת ליצירתו. הטקסט המקיף את הקישור שלך צריך להיות תיאור רלוונטי של האתר שלך או דף בתוך האתר שלך. דוגמה לשיטה גרועה בבניית קישורים היא פשוט להכניס את כל כתובת האתר לטקסט. זה משהו שמנועי החיפוש לא ישיגו.

השיטה הנוספת לבניית קישורים נכנסים היא פרסום הקישור שלך בפורומים, בלוגים ואתרים אחרים הקשורים לאתר שלך. זה יכול להיות זמן רב למדי, אך צריך להיעשות לפחות כדי שתוכל לעקוב אחר העבודה המתבצעת בצורה נכונה וגם לשמור על האתר שלך בגבול טפסי הדואר הזבל של Google.

אתה יכול להשתמש בכמה משירותי בניית הקישורים הרבים הזמינים בכדי לקבל כמה קישורים נכנסים מתאימים למדי לאתר שלך. השאלה העיקרית שאתה צריך לשאול את עצמך היא כמה אתה מוכן לשלם עבור הקישורים וכמה אתה באמת מצפה לקבל מהקישורים שאתה רוכש? זו שאלה שחשוב לשאול. אתה יכול לשלם עבור קישורים באיכות גבוהה יותר שיחזיקו מעמד זמן רב יותר ויניבו יותר תנועה לאתר שלך. אתה יכול גם לשלם פחות עבור קישורים באיכות פחותה שיימחקו מהר יותר. טווח המחירים הוא בכל רחבי המפה, שכן הוא נקבע בעיקר על ידי המוניטין של שירות בניית הקישורים.

דבר אחד שעליך לוודא הוא שאתה מקבל קישורים נכנסים קבועים לאתר שלך. תוכל ליצור מאות קישורים נכנסים לאתר שלך תוך פרק זמן קצר, אך אם כולם זמניים, למעשה תוכל להיענש על כך. הרבה חברות ידועות יקבלו רק קישורים עם קישורים שמגיעים מאתרי יחסי ציבור גבוהים. אם לאתר שלך כבר יש יחסי ציבור גבוהים, תוכל לקבל קישורים באיכות גבוהה יותר מאתרים הקשורים לתוכן.