עורך דין מקרקעין באשקלון שמלווה אתכם בכל ההליך, ליווי אישי צמוד וזמינות מיידית ומלאה מסביב לשעון.

אם אתם מבצעים עסקת מקרקעין, אתם חייבים ליווי צמוד של עורך דין מקרקעין מקצועי שידאג ללוות אתכם בהליך.

מכירת או קניית נכס מקרקעין הינה החלטה כבדת משקל, היא חייבת להיות מלוות על ידי איש מקצוע אשר מכיר את הסוגיות המשפטיות והחויקיות בכדי לבצע עסקה בצורה אופטימלית.

משרדנו הינו משרד בוטיק המלווה אתכם בכל עסקת מקרקעין אותה אתם מבצעים, אנו מעניקים לכם מעטפת מלאה הכוללת את כל השירותים להם אדם נזקק לפני רכשית נדל"ן, בין אם מדובר על דירת מגורים חדשה מקבלן, דירת מגורים אותה מעונינים למכור, ליווי חוזי לעסקאות מול שוכרים (בעסקאות מול שוכרים אנו בודקים את הרקע של השוכר ודואגים כי תהיו מכוסים ורגועים).

סוגי עסקאות בהם משרדנו מטפל

העיר אשקלון היא מבין הערים הצומחות ביותר בישראל, קיימת הגירה חיובית מאוד גבוה לעיר, מה שגורם לכך באופן טבעי כי ישנה בנייה ענפה מאוד בעיר בנוסף במיקומים אסטרטגים אנו נראה לא פעם כי ישנו תהליך של פינוי בינוי ותהליכי שדרוג מבנים.

העיר אשקלון מציעה למגיעים אליה חוף ים, תחבורה ציבורית יעילה לרבות תחנת רכבת מהירה לאזור המרכז, מרכזים להשכלה גבוה ועוד. בנוסף לכל אלו מחירי הדיור בעיר אשקלון הם מחירים סבירים מאוד ביחס למחירי הדיור במרכז, מה שמאפשר להרבה מאוד זוגות צעירים לבחור ולעשות את המעבר לעיר אשקלון.

עסקאות מקרקעין אלו עסקאות מהותיות מאוד, גם עבור הרוכשים וגם עבור המוכרים, לא פעם מדובר על סכומים גבוהים מאוד, סכומים אלו הם כל חייהם של הרבה אנשים ולכן לא פעם עסקאות אלו גם משליכות על דיני נפשות מעבר להיותן עסקאות העוסקות בתחום נדל"ן. כאן עולה עוד יותר חשיבותו של עורך דין המייצג והמלווה את התהליך.

שאלות ותשובות

כמה עולה עורך דין נדל"ן ומקרקעין באשקלון?

שכר טרחת עו"ד מקרקעין נקבע באחוזים ועומד על 1% זאת בעסקאות של מכירת ורכישת דירה יד שניה. בעסקאות של רכישת דירה חדשה מקבלן שכר הטרחה הנהוג הוא עד 3500 ש"ח בלבד.

האם חובה לבחור עורך דין מקומי מאזור אשקלון?

אין חובה לבחור עו"ד מקומי, אבל הנוחות, הקרבה והגישה אל עו"ד שלכם היא מהותית מאוד במיוחד שמדובר על עסקאות ברכישת ומכירת שטחי נדל"ן. לבחירת עורך דין מקרקעין באשקלון מקומי יש יתרונות נוספים, הוא מכיר את הרשויות בעיר, את הדינמיקה ושיטת העבודה והוא יכול להיות המייצג של שני הצדדים ועל ידי כך להקל על הסכמות הנמצאות בחוזה הרכש-מכר.

האם עו"ד מקרקעין מלווה אותי גם בזיכרון דברים?

עו"ד מקרקעין חייב ללוות אתכם בכל ההליך לרבות זיכרון דברים. זיכרון דברים בעסקאות נדל"ן הוא מסמך משפטי מחייב, ראשית יש להבין כי ההמלצה היא להימנע מכתיבת זיכרון דברים ללא בדיקה מעמיקה של הדברים ועוד לפני שהתייעצתם עם עו"ד.

האם צריך עו"ד גם ברכישת דירה חדשה מקבלן?

ברגע שאתם רוכשים דירה חדשה מקבלן הוא מעמיד עו"ד ואתם אף צפויים לשלם לעו"ד זה שכר טרחה, אך חשוב להבין כי עו"ד זה מייצג את הקבלן בלבד. בכדי שאתם תעשו את העסקה על הצד הטוב ביותר אתם צריכים עו"ד שיהיה המייצג שלכם בכל ההליך. זאת בכדי שלא יקופחו הזכויות הבסיסיות העמודות לרשותכם בעת רכישת מקרקעין באשקלון.

איך לפנות שוכר סרבן?

אם בעבר פינוי שוכר שמסרב לשלם ולעזוב את הנכס הייתה משימה מורכבת מאוד, היום הדברים שונים. בוצע תיקון לחוק שהופך את ההליך להיות מהיר הרבה יותר זאת על ידי הגשת תביעה לסילוק תוך 90 ימים בלבד, בעבר הליך זה היה יכול להימשך גם שנים רבות. אם אתם עדים לכך כי שוכר מתחיל "לעשות בעיות" מומלץ להתחיל בהליך הפינוי שלו באופן המהיר ביותר זאת בכדי למנוע הצטברות של נזקים וחובות נוספים.

עו"ד נדל"ן באשקלון

5 נקודות עיקריות לבחירת עורך דין מקרקעין באשקלון

כשאתם רוכשים בית או נכס חדש, אתם רוצים לעשות הכל כדי להבטיח שזה תהליך "הפלגה חלקה". עם עורך דין מקרקעין מוסמך שיעמוד לצידכם בכל ההליך, אתם יכולים להבטיח שתקבלו עסקה טובה ושאין בעיות שעלולות לצוץ בהמשך.

הכרה של חיובי מיסוי, תהליכים אותם יש לבצע לצורך רישום הנכס בצורה חוקית על שמו של הבעלים החדש ועוד, אלו דברים אותם חייב ללוות עו"ד מקרקעין מקצועי.

בדיני המקרקעין, עורך הדין נחשב ללקוח, ואינטרסים של הלקוח הם עניינו העיקרי של עורך הדין. תפקידו לעבוד איתכם בכדי לעצב אסטרטגיה משפטית שתענה על כל הצרכים המשפטיים העיקרים שלכם. כדי להבטיח את הייצוג הטוב ביותר, עליכם לחפש:

1. מישהו מנוסה בדיני מקרקעין – "אין חכם כבעל הניסיון"

2. מישהו פעיל בעסקאות נדל"ן – עורך דין מקרקעין באשקלון שכל עיסוקו היא מקרקעין והוא יודע כיצד מתנהלת עסקה תקינה ולהזהיר אתכם באם מבוצעים דברים שעלולים להדליק נורות אזהרה.

3. מישהו שהוא ישר.

4. מישהו אמין.

5. מישהו מורשה – חובה לבדוק האם אותו עו"ד מורשה וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל.

כולנו זוכרים את היום בו פגשנו את עורך הדין שלנו בתחום הנדל"ן, וזה היה בהלם כאשר עורך הדין שלנו בתחום הנדל"ן אמר לנו שיש למעלה 70,000 עורכי דין בישראל. ואז אמרו לנו שאנחנו צריכים לשלם להם הרבה כסף כדי לעשות משהו שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו. אתם עלולים להיות מופתעים לגלות שעורך דין מקרקעין אינו יקר או הכרחי כפי שאתה חושבים.

עם כל עורכי הדין בתחום הנדל"ן ייתכן מאוד ויש לא מעט כאלו שהם כלל לא מנוסים ומקצועיים בתחום. אל תקלו ראש בבחירת עורך הדין הטוב והמקצועי ביותר עבורכם, בחנו המלצות, ניסיון והגינות ומצאו עורך דין שיעניק לכם את הליווי הטוב ביותר לו אתם זקוקים.