עבירות תנועה – עורך דין תעבורה יכול לעזור

עבירות תנועה? עורך דין תעבורה יכול לעזור

ככל שעוברות השנים, אנו עדים לכך, שמספר תאונות הדרכים בכבישי הארץ עולה בהתמדה, ואיתו גם מספר ההרוגים מתאונות אלו. תאונות הדרכים נחלקות למספר סוגים: תאונות שיש בהן רק נזק לרכוש, תאונות שיש בהן נפגעים בגוף, ותאונות קטלניות. ברוב המקרים, חשוב להיפגש על עורך דין תעבורה, אולם בעיקר כאשר קורית תאונת דרכים שיש בה נפגעים בגוף או בתאונה קטלנית, על מנת לקבל ייעוץ משפטי, כבר מההתחלה.

תאונת דרכים שיש בה רק נזק של רכוש

בדרך כלל לא נפתחת חקירה במשטרה, אחרי תאונות דרכים שיש בהן רק נזק לרכוש, ולא ננקט נגד המעורבים בתאונה הליך פלילי. אולם ישנם מקרים מסוימים, בהם כן תפתח חקירה במשטרה אחרי תאונות דרכים:

  • במקרה שהנהג לא מעוניין להזדהות או למסור את הפרטים שלו במשטרה.
  • במקרים בהם מעורבים רכבים של המשטרה או הצבא.
  • במקרה חריג בו הנהג התרשל בצורה משמעותית, ואדם נוסף שהיה בתאונה, מתעקש להגיש נגדו כתב אישום.

כאשר מתקיימת בכל זאת חקירה במשטרה, אחרי תאונות דרכים ומוגש גם כתב אישום תאונת דרכים, מוזמן הנהג למשפט שבסופו יוכרע דינו. כאן ניתן להיעזר בעורך דין תעבורה, שהוא גם עו"ד תאונות דרכים לכתבות, על מנת לטעת ספקות על האשמה, ובאמצעותם להביא את הנהג לזיכוי.

תאונת דרכים שיש בה נפגעים בגוף

חקירה במשטרה אחרי תאונות דרכים שיש בהן נפגעים בגוף, תתקיים בכל מקרה. הנהג יקבל שלילת רישיון מנהלי ל- 60 ימים, עוד בטרם מתחילים הדיונים בבית המשפט. במקרים כגון, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, עלולה לדרוש התביעה את שלילת הרישיון של הנהג, עד לסיום ההליך. בנוסף, חומרת הפגיעה בגופם של המעורבים האחרים בתאונה, לא חייבת להיות קשה, ואין אף צורך להוכיח את הפגיעה, בעזרת מסמכים רפואיים. 

בית המשפט מתייחס בצורה חמורה מאוד, לנהג המעורב בתאונת דרכים שיש בה נפגעי גוף, אולם תמיד יש אפשרות לקבל זיכוי או הקלה בעונש, זאת על פי נסיבות המקרה המיוחדות, ועל פי הנהג עצמו. אי לכך, חשוב מאוד במקרים אלו, להיפגש עם עורך דין תעבורה, שהוא גם עורך דין תאונות דרכים, במשרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל, על מנת שיוכל לבדוק היטב את הדרך בה קרתה התאונה, את הגרסאות של כל המעורבים בתאונה, את התנאים שהיו על הכביש, וכיצד אפשר היה למנוע את התאונה.

לסכום

משרד עורכי דין תעבורה , עוסק בתחומי התעבורה השונים ומייצג נהגים מכל הארץ בעבירות תעבורה שונות. המשרד נותן שרות מקצועי ומקיף, העונה על צרכיו של הלקוח, בדגש על יחס אישי וליווי צמוד, לכל אורך ההליכים. למשרד ניסיון רב בחקר ובשחזור של תאונות דרכים, והצוות המקצועי מונה בין היתר גם בוחן תנועה. יש להבדיל בין סוגי עורכי הדין השונים, לרבות עורך דין מקרקעין באשקלון ואל מול עורכי דין מקצועיים בתחום התעבורה.