סיבות מדוע עו"ד פלילי יכול להיות גם עו"ד מקרקעין

יש לא מעט סיבות מדוע עו"ד פלילי יכול להיות גם עו"ד מקרקעין, חלק מהסיבות האלו הן הגודל של המשרד המייג. ישנם בישראל המון משרדי עורכי דין שמעניקים מעטפת מלאה בכל תחום ומעסיקים עורכי דין מקצועיים בעלי המתחויות שונות. שמספר עורכי דין עובדים במקביל זה מעניק לכם יתרון, לכל אחד מהם התמחות ואתם יכולים לקבל את כל מה שאתם זקוקים לו במקום אחד במקום להתרוצץ במספר מקומות שונים.

אנשים רבים חושבים כי עורך דין פלילי בתל אביב יכול להיות רק עורך דין פלילי. עם זאת, במציאות, ישנם היבטים רבים של החוק בהם עורך דין פלילי יכול להיות גם עורך דין מקרקעין.

• עורך דין פלילי יכול להיות גם עורך דין מקרקעין מכיוון שהוא מטפל בהליכים והגשות הקשורות לבעלות על הקרקע ולשימוש בקרקע. כלומר, מעבר לעיסוק בתחום הפלילי ישנה נגיעה (אמנם מעטה מאוד) גם בתחומים הקשורים להליכם שהחלו כאזרחיים ועברו להיות בתחום הפלילי.

• הוא יכול גם להיות עורך דין נדל"ן מכיוון שהוא יכול לייצג לקוחות בתהליך של קנייה או מכירה של בית. למרות שתמיד עדיף לבחור בעורך דין בעל התמחות ספציפית עדיין עו"ד פלילי יכול לערוך הסכמים לפי ידעותיו. אם מדובר על משרד עורכי דין גדול שבו מספר עו"ד העובדים במקביל לכל אחד מהם תהיה האפשרות לבצע הליכים בהתאם לדרישות הלקוח.

• כעורך דין פלילי, עורך דין פלילי, הוא עורך דין המייצג נפגעי עבירה. הוא מייצג את קורבנות העבירה מרגע שהאשמה פלילית הוגשה ועד לפתרונה של התיק הפלילי. עורך דין פלילי יכול להיות גם עורך דין מקרקעין.

• כעורך דין פלילי הוא חושף את עצמו לדיני מקרקעין על ידי ייצוג לקוחות שטוענים כי המשטרה או פקידי ממשל אחרים הפרו את זכויותיהם החוקתיות בתפיסת נכסים החשודים כהכנסות של פשע. הסיבה לכך היא שרוב תפיסות הרכוש מתרחשות כאשר שוטרים או פקידי ממשלה אחרים עוצרים, מבצעים חיפוש או חודרים בכל דרך אחרת לביתו של האדם או לעסק שלו. בנוסף, דיני מקרקעין מועילים לעורך דין פלילי מכיוון שהוא מסייע לכם להבין את ההשלכות המשפטיות של הרשעות בגין הלבנת הון ופשעים אחרים הקשורים לרכוש.

• עורך דין פלילי אינו עוסק רק בעניינים פליליים. למי שהואשם בעבירה יש גם בעיות אזרחיות לטפל בהן, כגון מקרה שאינו קשור העוסק בסוגיות של כסף או רכוש. לכן עורך דין פלילי יכול להיות גם עורך דין מקרקעין.

לסיכום

עו"ד פלילי יכול להיות זה שעוסק גם בדיני מקרקעין, אבל תמיד ההמלצה היא לבחור בעו"ד מקצועי שמכיר ויודע את החוק ואת כל ההליכים בתחום האזרחי על בוריו. אל תתפשרו בעסקאות מקרקעין לבחור עו"ד מנוסה הנמצא בתחום שנים רבות, בנוסף שכר הטרחה אותו גובה עו"ד נדל"ן הוא יהיה שונה מאשר שכר הטרחה אותו יגבה עו"ד פלילי שבדך כלל אלו גובים שכר טרחה גבוה יותר. אלו הן סיבות מדוע עו"ד פלילי יכול להיות גם עו"ד מקרקעין אבל אין זה מחייב שעו"ד מקרקעין יהיה בקיא יותר ולהיפך, ישנם מקרים בהם עורכי דין בתחילת דרכם עדיין עלולים ליצור סוגיות מורכבות ולא לזהות עסקאות שעלולות להיות לא תקינות מבחינה משפטית ולהפר תנאים בסיסיים.