מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים עורך דין מקרקעין?

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים עורך דין מקרקעין?

עסקת מקרקעין זו היא עסקה בעלת ערך כלכלי גבוה, לכן על הלקוח לבחור בעורך דין מקצועי המתמחה בתחום המקרקעין ובעל ניסיון רב. עורך דין מקצועי ישאר איתנו בקשר צמוד ויתן מענה מהיר לכל התפתחות עתידית. אספנו לכם כאן, את כל אשר עליכם לדעת בבחירת עורך דין מקרקעין בנתניה.

התהליך

כיום בשוק עריכת הדין, רשומים למעלה מעשרים ואחת אלף עורכי דין, רבים מפרסמים את עצמם בדיגיטל בצורה יוצאת מן הכלל, התחרות גבוהה, השוק מתרחב וכבר קשה לנו להגיע להחלטה ולבחור בעורך דין מקצועי שיעניק תשומת לב וייעוץ מקצועי בכל תחומי המקרה.

ראשית, יש להיעזר במנועי החיפוש ולבדוק מה כולל תחום המקרקעין, הכוונה היא, באילו נושאים נצטרך את העזרה והייעוץ של עורך הדין, בין היתר תכנון ובנייה, מיסוי מקרקעין ודיני חוזים. לאחר הבדיקה יש לבחור בעורך דין שתחום המקרקעין הוא תחום ההתמחות העיקרי עבורו ולא משני. כשמצאנו איש מקצוע העונה על הקריטריונים לפני שנתקדם איתו, נקבע עימו פגישת ייעוץ על מנת להתרשם ממנו. 

סדר

עסקאות המקרקעין אלו עסקאות מורכבות ובדרך כלל סכומן גבוה, לכן אין מקום לטעויות, כל טעות קטנה עלולה לעלות לנו ביוקר. על כן על העורך דין שנבחר בו להיות אדם יסודי, בעל סדר מופתי ויכולת לשים לב גם לפרטים הקטנים. עורך דין מסוג זה יהיה מסוגל לדאוג לשמירה על כל זכויותינו בצורה מופתית מתחילת התהליך ועד סופו ויוריד מאיתנו את הלחץ מהעיסקה ויעניק תחושת ביטחון.

כריזמה

הסדר והדיוק של העורך דין הם קריטריונים חשובים, אך הם לא הכל. כאשר נצטרך עורך דין מקרקעין, אנחנו נרצה אחד כזה שידאג להוציא לנו את הרווח המקסימלי מהעיסקה אותה נרצה לבצע. לפיכך על העורך דין שלנו להיות כריזמטי, מלא בביטחון עצמי ויכולת ניהול משא ומתן והעברת מסרים בצורה גבוהה וברורה, בנוסף עליו להיות כמובן בקיא במאטריה המשפטית, כל התכונות הללו יבטיחו לנו עורך דין חזק שינהל בצורה הטובה ביותר את המשא ומתן משפטי וידאג להבטיח לנו את תנאי העסקה הטובים ביותר ואת התוצאה הכלכלית הגבוהה ביותר שניתן לממש.

יחס בין אישי

כל הפרמטרים שהוזכרו חושבים מאוד בבחירת עורך דין מקרקעין מקצועי, אך הפרמטר החשוב ביותר בעורך דין הוא אדם אמפתי, בעל יחסי אנוש טובים. כאשר יש לנו כימיה טובה עם עורך הדין שלנו, או כאשר האינטואיציה שלנו טובה לגביו, נוכל להיות בטוחים כי עורך דין זה ייצג אותנו בצורה הטובה ביותר, הבטן לא משקרת. כאשר היחסים טובים בין הלקוח לעורך דין, נרגיש הרבה יותר פתוחים ובטוחים להתקדם בתהליך, לשאול שאלות, להעביר ביקורת במידת הצורך ולהתייעץ בדברים נוספים עם התפתחות התיק או בעתיד לגבי מקרים אחרים. אמינות בין שני הצדדים היא ערך עליון, כי אחרי הכל אנו מפקידים בידיו של העורך דין את עתיד העסקה ותוצאותיה.

 לבחירת עורך דין מקרקעין באשקלון המשלב את היתרונות של משרד בוטיק ומעניק ללקוחותיו שירות אישי צמוד, עם יצירתיות ומקצועיות המותאמת לצרכי הלקוח.