טיפים לבחירת עורך דין מקרקעין

לא פעם רבים מתקשים לבחור עורך דין מקרקעין, הסיבה לכך היא היצע גדול מאוד של עורכי דין במדינת ישראל, קבלו כמה טיפים לבחירת עורך דין מקרקעין שיקלו עליכם במשימה למציאת עוה"ד הטוב והנכון ביותר עבורכם.

עולם הנדל"ן יכול להיות מבלבל מאוד. עם כל כך הרבה חלקים שונים בפאזל, זה יכול להיות קשה לעקוב אחר זכויותיכם ומה הן ביחס לסוכן הנדל"ן שלכם. לכן כל כך חשוב שיהיה לצידכם עורך דין נדל"ן מנוסה שיעזור לכם בתהליך, יבצע הדרכה מלאה על כל שלב בתהליך זה ולוודא שאתם עושים את כל הבחירות הנכונות.

עסקאות מקרקעין הן עסקאות מאוד מורכבות, לא פעם מדובר על סכומי כסף גדולים מאוד שהם כל רוכשם ועולמם של הרבה מאוד אנשים. לכן, בכדי שלא תיפלו קורבן למרמה, שלא תעשו עסקה שלא תהיה נכונה עבורכם ולאחר מכן תגלו שלא שולמו כל המיסים והחובות שלכם כדין, יש כמה טיפים שאתם צריכים להכיר בכדי לבחור את עורך דין מקרקעין הטוב והנכון ביותר עבורכם.

בחירת עורך דין מקרקעין אינה משימה קלה. יש כל כך הרבה עורכי דין שמתחרים על העסקה שלכם, כל אחד טוען שהוא הטוב ביותר. קל להיות המום ולחשוב שכל עורך דין יעשה זאת. זה לא המקרה. תרצו להימנע מלבחור עורך דין שייקח סיכונים מיותרים ויפגע בסיכויים שלכם לקבל את הייצוג הראוי והנכון ביותר.

ישנם לא מעט מקרים של הונאות מקרקעין שנחשבות כעבירות פליליות חמורות אליהם חייב להיות ערני עורך הדין המייצג אתכם, אל תתפשרו על בדיקה של מספר דברים חשובים וקריטיים מאוד שיעזרו לכם למצוא את עו"ד הנכון והמקצועי ביותר.

טיפ מס '1: בקשו המלצות

תהיו בטוחים שכל עורך דין מקרקעין נמצא בתחום זמן רב, הוא עבר הכשרה מתאימה והוא ביצע עסקאות בעבר, בקשו ממנו המלצות של לקוחות קודמים ובדקו כיצד ההליך מולו היה.

טיפ מס '2: בדקו את המוניטין של עורך הדין

את המוניטין של כל עורך דין ניתן לבדוק בקלות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרשום את שמו באחד ממנועי החיפוש הקיימים ותהיו בטוחים שתוכלו למצוא לא מעט מידע אודות אותו עורך, ישנם פורומים משפטים בהם תקבלו מידע אודות אותו עו"ד.

טיפ מס '3: אחת הדרכים הטובות ביותר לבדוק את מקצועיותו של עורך הדין היא להסתכל על המשוב

לכל עורך דין בכל תחום ישנם לא מעט משובים, ישנם הבדלים בין עורך דין מקרקעין לעורך דין פלילי ולעורכי דין בהתמחויות שונות, אתם צריכים לבדוק את המשובים והדרוגים שלהם באותם אתרים לדרוג אנשי מקצוע בינהים עורכי דין.

טיפ מס '4: עליכם לבדוק כמה זמן עורך הדין עסק ומהו מספר התיקים הקודמים עליהם עבד.

כמו בכל תחום, גם בתחום מקרקעין הניסיון עושה את ההבדל הגדול והמשמעותי ביותר, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחון כמה זמן אותו עורך דין עוסק במקצוע.

טיפ מס '5: אתם צריכים שיהיה לכם עורך דין מוסמך.

עורך דין מוסמך ומנוסה, כזה שראה בעבר עסקאות מקרקעין ויודע מהם הדברים המהותים שחייבים להופיע בכל הסכם מקרקעין ומה צריך להדליק נורות אזהרה, להתריע בפניכם על אותן נורות אזהרה וכיצד יש לפעול ולוודא כי אכן העסקה המבוצעת היא כשרה וחוקית.

לסיכום

אלו טיפים לבחירת עורך דין מקרקעין שיעזרו לכם לעשות את העסקה המשמעותית בצורה נכונה ויסודית ללא השלכות שיכולות לפגוע בכן כלכלית לאחר מכן. עו"ד מקרקעין הוא אחד השחקנים המרכזיים בעסקת המקרקעין, כאשר הם מנסחים את המסמכים המשפטיים ומייצגים אתכם מול הנוטריון. בבחירת עורך דין שאלו את עצמכם אם אתם מחפשים מישהו שינסח וינחה את המסמכים תמורת תשלום אחיד או אחוז ממחיר המכירה. הראשונה יכולה להיות האופציה הטובה ביותר אם אינכם בטוחים לגבי שוק הנדל"ן הנוכחי או אם אתם מתכננים לקנות נכס כהשקעה ארוכת טווח.